.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید وزیر ارشاد بر ضرورت تدوین قانون توسعه فرهنگی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامه های این وزراتخانه گفت: تلاش می شود در این دوران انگیزه بین هنرمندان برای فعالیت افزایش یابد و قانون توسعه فرهنگی تدوین شود...
تاکید وزیر ارشاد بر ضرورت تدوین قانون توسعه فرهنگی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامه های این وزراتخانه گفت: تلاش می شود در این دوران انگیزه بین هنرمندان برای فعالیت افزایش یابد و قانون توسعه فرهنگی تدوین شود.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، سیدمحمد حسینی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در گرگان در جمع خبرنگاران افزود: برای دستیابی به این هدف نیازمند تعامل هنرمندان هستیم تا با هم اندیشی آنها به این مقصود برسیم.

وی اظهار داشت: در برنامه های مختلف توسعه کمی و کیفی مد نظر خواهد بود تا علاوه بر افزایش تعداد کارها به کیفیت و محتوای آثار نیز توجه شود.

وی تاکید کرد: برنامه ها باید جاذبه داشته باشد تا پاسخگوی نیازها باشد و اکنون بیشتر نگاه هنرمندان به خارج بوده درحالیکه با ارائه برنامه های جذاب مانند گسترش جشنواره های مختلف باید نیازها را در داخل تامین کرد.

حسینی بیان داشت: در قانون برنامه پنجم توسعه، قانون توسعه فرهنگی نیز لحاظ شده و به فرهنگی بهای بیشتری داده شده و امیدواریم سرمایه گذاری بیشتری در این عرصه صورت گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مظلومیت فرهنگ و هنر عنوان کرد: باید از این عرصه رفع مظلومیت شود و توجه به فرهنگ و رفع مظلومیت از برنامه های محوری دولت دهم است.

وی افزود: کارها و برنامه های صورت گرفته در دوران قبلی در این وزراتخانه با قوت بیشتری تداوم می یابد و سرمایه گذاری بیشتری روی آنها انجام می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با گرامیداشت هفته دوران دفاع مقدس گفت: ظرفیتهای دفاع مقدس بیش از آن چیزی است که در آثار هنری و بخشهای مختلف تاکنون عرضه و نمایش داده شده است.

حسینی اظهار داشت: از ظرفیتهای مختلف دفاع مقدس استفاده لازم نشده است و باید در زمینه نشر کتاب، ادبیات داستانی، تئاتر و خاطره های دفاع مقدس تلاش بیشتری صورت گیرد و این وزراتخانه نیز حمایت جدی در این عرصه خواهد داشت.

وی با اشاره به برخی اظهار نظرهای و تبلیغها درباره اینکه دوران دفاع مقدس پایان یافته است، گفت: این دوران و حماسه، جاذبه های خاص خود را دارد و باید دستاوردهای آن حفظ شود و شهداء و ایثارگران این دوران سند افتخاری برای ما بوده و باید آثارشان را پاسداشت. وی تاکید کرد: در زمینه ادبیات مکتوب دفاع مقدس ظرفیتهای زیادی وجود دارد و باید به مرور زمان از آن بهره گیری شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.